Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΙΔΑΣ... ΣΤΟΥΣ BIANCOVERDE

Μέρες είχαμε να τα πούμε αλλά αφού η ομάδα δεν έδωσε παιχνίδι και πήρε το ματς στα χαρτιά δεν είχαμε και πολλά πράγματα να σχολιάσουμε. Θέλω να σταθώ όμως για μία ακόμη φορά στην παρουσία των οργανωμένων. Αυτά τα παιδιά ΠΡΟΕΔΡΕ αξίζουν κάτι παραπάνω από ένα μπράβο. όπου παίζει η ομάδα είναι εκεί είτε χάνουμε είτε κερδίζουμε στα χαρτιά. Και μιλάω για εκτός έδρας. Τρομερή εκδρομή απίστευτος χαβαλές και τρελά τσίπουρα. Επόμενος σταθμός τα Τρίκαλα για να πρασινίσουμε κι εκεί το πέταλο και να βγάλουμε και πάλι τρελά γούστα…
Τους αφιερώνω ένα στιχάκι που μου ήρθε έτσι πάνω στην τρέλα όπως κοιτούσα τις φωτογραφίες.
Πυρσάρα μου στη λίμνη ήρθα να σε δω…
Κι ας πήρα στα χαρτιά Πυρσάρα το διπλό…
Πλακώθηκα στις μπύρες και στα τσίπουρα…
Και πίσω θα γυρίσω λιώμα σίγουρα…

Πυρσάρα μου για σένα πίνω μπύρες…
Πυρσάρα το μυαλό μου, μου το πήρες…
Την άλλη εβδομάδα πάμε εκει στα δυο στενά…
Για να κερδίσουμε Πυρσέ το σακαφλιά…

Όπου και να παίζεις θα μαι πάντα εκεί…
Στο πέταλο και όχι στα επίσημα όπως οι λαγοί…
Πυρσάρα κάνε το διπλό στα Τρίκαλα…
Και κάνε μας να βάξουμε καλύτερα…

Στα Τρίκαλα εκεί στα δύο τα στενά …
Σκοτώσανε μου είπανε το Σακαφλιά…
Καλά του κάνανε Πυρσάρα του μπ…νε...
Αφού δεν φώναζε Πυρσός Ολέ…

Πυρσάρα μου ολεό ολεό ολέ…
Για σένα πίνω μπύρες και τρελένομαι…
Θα το πλακωθούμε τώρα και στα τσίπουρα…
Και λιώμα θα γυρίσουμε όλοι σίγουρα…

Με νιόνιο και ΤΕΡΑΣΤΙΟ στο κάγκελο…
Το Δήμο, το Ζησάκο και τον Νάσιο…
Και το Σταυράκι να μας λέει φρόνιμα…
Και τον Γιωργάρα με ρετσίνα μόνιμα…

Φόρτσα ρε Πυρσάρα και τρελαίνομαι…
Όπου και να παίζεις πάντα έρχομαι…
Ξέχασα τη γκόμενα και τη δουλειά…
Για πάρτη σου έχω μείνει και από λεφτά…

Πρόεδρε σου λέω έχουν βάξει όλοι…
Και η Μαλαματίνα πάλι τελειώνει…
Φέρτε μας στο πέταλο τα τσίπουρα…
Και πίσω λιώμα θα γυρίσω σίγουρα…

Πυρσάρα μπύρες, μπύρες, μπύρες, μπύρες…
Πυρσάρα το μυαλό μου μονό εσύ το πήρες…

Αυτά τα λίγα για σήμερα σ’ ένα κομμάτι εξαιρετικά αφιερωμένο στους biancoverde χωρίς παραπάνω σχόλια για όλους τους άλλους εκλεκτούς φίλους της στήλης.

Αεράτος ο αυθεντικός (και ποιητής)

Δεν υπάρχουν σχόλια: