Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

ΑΕΡΑΤΟΣ... ΑΡΑΧΤΟΣ ΚΑΙ... ΛΑΪΤ!!!

Τις προάλλες σας είπα πως υπάρχει στη διάθεση μας μια τρομερή φωτογραφία ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ από το Πανθεσσαλικό και από την αναμέτρηση Νίκη Βόλου – Πυρσός. Νομίζω πως η φωτογραφία μιλάει από μόνη της. Αραχτός και… λάιτ. Εδώ που τα λέμε όχι και πολύ «λάιτ» αλλά χαλαρός όσο δεν πάει!!!
Πως τον βλέπετε; Άρχοντας… Λες και είναι στην πλατεία στο χωρίο του… Βγάλαμε και το παπουτσάκι χωρίς να μας ενδιαφέρει αν κάθεται άλλος κόσμος δίπλα ή πίσω μας και θέλω να πιστεύω πως δεν προηγήθηκε καμία… φασολάδα γιατί είναι σίγουρο πως θα είχαμε κι άλλα… Αυτό θα πει εικόνα από τα επίσημα της φιλοξενούμενης ομάδας…
Μήπως είχαμε και… ταπεράκια μαζί; Με τίποτα κεφτέδες και τίποτα τυριά και τουρσιά; Ρωτάω εγώ τώρα…
Όπως καταλαβαίνετε δεν υπήρχε περίπτωση να δημοσιεύσω το πρόσωπο διότι δεν υπάρχει λόγος να το κάνω. Ο καθένας άλλωστε έχει δικαίωμα να κάνει ότι γουστάρει στο γήπεδο και γενικότερα στη ζωή του. Αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να μην γελάσω… Ντρέπομαι και λίγο είναι αλήθεια, αλλά εγώ είμαι απλός φίλαθλος και δεν έχω μετοχές στην ομάδα. Αν είχα μετοχές μπορεί να ντρεπόμουν περισσότερο… ΔΕΝ ΕΧΩ όμως…
Τελικά οι πληροφορίες δεν επιβεβαιώθηκαν και δεν υπήρχε τρύπα στην κάλτσα… Πάλι καλά… Πάνω απ’ όλους κι απ’ όλα ο ΠΥΡΣΟΣ!!!

ΥΓ1: Το βιολί τους συνεχίζουν ο «τενεκές» και ο «ερασιτέχνης» παράγοντας. Δεν χαλιέμαι όμως και δείχνω ανωτερότητα και σας έχω κι εσάς ένα δώρο για τις εκτός έδρας αποστολές της ομάδας. Κάλτσες διαβαθμισμένης συμπίεσης. Προλαμβάνει τη λειτουργική ανεπάρκεια των φλεβών και τη δημιουργία κιρσών χάρη στη ύπαρξη της διαβαθμισμένης συμπίεσης των 18 mmHg. Προσφέρει απαλότητα, έχει δράση αντιιδρωτική και υποαλλεργική, ενώ παράλληλα διευκολύνει την καλύτερη οξυγόνωση του δέρματος και των μυών. Και σε εξαιρετικά οικονομική τιμή για όλους εμάς τους αριστερούς…

Αεράτος ο αυθεντικός (και με κάλτσες διαβαθμισμένης συμπίεσης)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για γέλια και για κλάμματα!!!

Ανώνυμος είπε...

αερατε ωραιος εισαι , εχεις ξεχασεις τα παντα .ασχολεισαι δηθεν με τον τενεκε και ερασιτεχνη παραγοντα και ξεχνας τις πραγματικες ευθυνες.ου προεδρου που τον εχεις στο απυροβληπτο,του πετυχημενου κολλητου σου προπονητη αλλα και αλλων.παρεχεις καλη προστασια φετος . κωλοτουμπας για τα καλα !!!!

τον τενεκε και τον ερασιτεχνη αλλος τους εβαλε εκει!!!!
σε διαφορετικες καταστασεις θα οργιαζες..

Αεράτος... είπε...

Κάνε κι εσύ λίγο υπομονή όπως κι εγώ και θα δούμε στο τέλος ποιος θα γελάσει. Όταν όμως αρχίσω να κράζω πρώτος εσύ θα μου πεις γιατί κράζω, οπότε αποφάσισε τι πρέπει να κάνω. Αν πάλι δεν συμφωνείς άνοιξε ένα blog εσύ και κράξε περισσότερο από μένα και μην κάνεις κωλοτούμπες όπως εγώ.
ΥΓ1: Σε ποιες διαφορετικές καταστάσεις θα οργίαζα;
ΥΓ2: Δηλαδή τι εννοείς έγινα κολλητός με τον πρόεδρο;
ΥΓ3: Που ξέρεις ποιος είναι ο τενεκές και ποιος ο ερασιτέχνης παράγοντας.
ΥΓ4: Ποιες είναι οιπραγματικές ευθύνες; Αφού τις ξέρεις πέστες μου εσύ να της μάθω κι εγώ. Γιατί κράζεις τον Αεράτο και δεν αναφέρεσαι ΕΣΥ στις πραγματικές ευθύνες...

Αεράτος ο αυθεντικός και κωλοτούμπας να έτσι σ' αρέσει περισσότερο!!!

Αεράτος... είπε...

ΥΓ5: όσο για τον κολλητό μου που λες τον προπονητή, αν τον γνωρίζεις ρώτησε τον πότε μιλήσαμε τελευταία φορά;

Καλή σου μέρα αδερφέ και ευχαριστώ και πάλι γιατο χρόνο και το σχόλιο σου...

Σ' αυτή τη σελίδα όλες οι απόψεις είναι ευπρόσδεκτες...